sobota, 19 maja 2012

Oprócz dotyku, czułości, pieszczot i przyjemności jest jeszcze coś takiego jak rozmowa.

Cześć.

Czwartek minął mi w szkole błyskawicznie. Zaraz gdy weszłam do domu przyjechał wujek, Klaudia, Nikola i Wiktoria. Trochę się posiedziało i pogadało. Później poszłyśmy na dwór. Po huśtałyśmy się i zadzwoniło się po Michała. Michała strach był bezcenny jak Klaudia go bujała.  Potem pograliśmy trochę w siatkę.

Piątek minął mi w szkole szybko. Prawie nic nie robiliśmy. Na w-f rzucałyśmy piłką palantową. rzuciłam 32.2 m.Dostałam 6 :) . Pod koniec lekcji ja, Oliwia, Natalia, Dorota i Sandra graliśmy z chłopakami w nogę. Po szkole w domu czekała na nas Patrycja i Nikola, która spała. Pograłyśmy w siatkę z Michałem trochę. Później poszłyśmy się buja. Poszłyśmy się przejść. Po 19.00 wbił Michał z Karoliną na siatkę. Po siatce trochę się pobujaliśmy i około 21.00 rozeszliśmy się do domów.

Zdjęcia Nikoli z wczoraj. Te najładniejsze jak dal mnie.











3trzymajcie się. Miłej soboty życzę. : >

1 komentarz: