sobota, 19 maja 2012

Jego uśmiech tym samym czym tlen dla płuc

Cześć.

Dzień minął mi błyskawicznie i zarazem bardzo dobrze : >
Z samego rana wbił wujek, Hubert, Paulina i Wiktoria. Od razu zaczęliśmy grać w siatkę. Po południu graliśmy w siatkę ja, wujek i Paulina przeciwna drużyna Monika, Hubert . Potem dołączył do nas Michał a Karolina no przeciwnej drużyny. Pograło się tak z 2 godziny. Potem się poszliśmy pohuśtać . Pojeździło się na rowerach i potem z nów pograło pojeździło i pograło. O 20:20 przyszłam do domu. I zaraz idę się  idę kąpać, żeby się na jutro wyspać. Więc jutrzejszy dzień spędzam u Zuzki na komunii. Nie mogę się doczekać :)
Już nie zanudzam. Dobranoc. :)


Moje serce wyraźnie daje mi znać, że jesteś kimś wyjątkowym . Kimś, kto zawsze będzie w moich myślach, jednak chciałabym byś był też w moim życiu. Ale by to było realne, muszę wreszcie powiedzieć Ci co czuję. 



1 komentarz: