wtorek, 1 maja 2012

103. Bo w życiu przychodzi taki moment, że ktoś staje się dla Ciebie wszystkim

Cześć.

Wczorajszy dzień minął mi bardzo szybko. Pojeździło się na rowerach z Michałem na początku. Później jeździłam z Karoliną i Moniką. Posiedziałyśmy trochę w domu. Pograłyśmy w siatkę. Postanowiłyśmy naprawić siatkę trochę się coś tam naprawiło. Potem postanowiłyśmy zrobić ławki. hahaha..... Wraz z Karoliną wczoraj schowałyśmy się Monice. Trochę nas się naszukała. Ale niestety wydał nas Tomek. Za drugim razem same się wydałyśmy bo nie mogłyśmy wyrobić ze śmiechu i zaczęłyśmy głośno się śmiać.
Aaa.... zapomniałam pozdrowić pana z rybkami. hahaha. Pozdrawiam  !. :D



A tu mamy zdjęcia Moniki i Przemka razem na rowerach. Zdjęcia robiłam im przed chwilą z ukrycia więc przepraszam za jakość.




Cześć. 

4 komentarze: