piątek, 2 grudnia 2011

Bezcenne chwile - w-f w szatni ♥


Cześć Wam.
Dni minęły mi dobrze dużo śmiechu. W szkole spoko. Fajna była by szkoła gdyby nie było ,, Nauczycieli i Lekcji''
Mieliśmy Andrzejki z zeszłym tygodniu być może wstawię, ale nie wiem. 
Ale nie o tym miałam pisać lecz o dzisiejszym w-f. ♥

Ja, Ewelina, Oliwia, Paulina i ta najgłupsza  DOROTA.!

Zamknęłyśmy Oliwię z Mateuszem w szatni . Boże co oni tam. Lepiej nie gadać.
Zamknęłyśmy Dorotę w szatni myślałyśmy , że wyjdzie oknem xD.
Potem ona mnie i Oliwię .  Zaczęłam walić. Zostałam ściśnięta przez Eweliną i Dorotę boż...
Ewelina Natalia nie zdała .!!! Wywaliła cycki na nią. Oliwia wzięła piłeczkę, do buzi później ja ją włożyłam do buzi Eweliny. Gwałty w szatni < 3 Że pani nas nie pokrzyczała.



W czwartek wycieczka do kina. W sobotę Warszawa Zwały będą w autobusie.! ♥

Nie mogę się doczekać kolejnego piątku.! ♥ Znów będzie zwała !


bay.

Ewelina mamy już co pisać . ;D Ona wie o co chodzi.♥

27 komentarzy:

  1. Oj tak , tak . ♥ Kocham Cię wariacieee ! ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cb. też wariacie < 33333
    w następny piątek Dorota w końcu ucieknie przez okno.Ciekawe co pani by powiedziała.
    Ale bez doroty nie było by tak śmiesznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No.. Ja do Oliwi : Dorota pewnie przez okno wylezie . a ona : Niech tylko spróbuje ! . xD

    Właśnie bez Doroty by tak nie było . HAha... Ona do pani powiedziała , Proszę panią , ja jej nie kopłam tylko ugryzłam. Hahah . ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ta... heh albo jak przy stole grałyśmy wyzwałyśmy się a ja do pani proszę pani to ona Dorota : to ona nie to ona a pani co: nic ale i tak to ona .
    A Dorota do mnie : Jaki pani ma tyłek ^ ^ . heh

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah , xd Dobra jest . ;p Pożeracz moich kanapek . xp

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. Tylko tyłek jej rośnie xD hehe < 3 Nie dawaj jej.< 3333
    Co ona dziś powiedziała na przerwie. hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Pauliną i Dorotą siedziałyśmy przy grzejniku i zaczęłyśmy się śmiać i Paulina mi powiedziała na ucho, że ona jest inna(ale odkrycie) (śmiech)
    a Dorota mówi weź Paulina ogarnij się chyba Tobie
    gil wyleciał. < 333333 heheh
    nie wyrabiam z nich !

    OdpowiedzUsuń
  8. Weheheh . ! One mnie rozbrajają . ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nom nie wyrabiam z nimi kłócą się a z minutę już się kochają ♥ .
    Skąd on się wzięły w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia . Pf.. kłócą się a za chwilę przyjaciółki . No. Heh .Zadziwiają mnie każdego dnia . :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Nom. Ale pomyśl jakie było by życie bez nich < 3
    Ja sobie nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też . ;p Nudno by było . ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście . -.-
    Przypomiało mi się jak dziś na w-f na kibelku prostowałam oliwi nogę ♥ hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehhe.. Dorota ją kopnęła . xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak.
    Paluszek mnie boli Oliwia pobiła mnie szczotą w przebieralni jak ja czesałam . < 3

    OdpowiedzUsuń
  16. HAhahah... co Ty tam chciałaś zrobić .!?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czesać. A ta zaczęła mnie napierdzielać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Heehhe , Pozdrawiam Oliwię . :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za pozdrowienia ; *
    co wy tu wypisujecie . xd ; P

    OdpowiedzUsuń
  20. A kto Ci pozwolił czytać co.? ; *

    OdpowiedzUsuń
  21. sama sobie pozwoliłam ; ***

    OdpowiedzUsuń
  22. ;ooo ja biłam szczotką , o ty ; p

    OdpowiedzUsuń
  23. tak , tak prostowanie mojej nogi było the best . ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Biłaś paluszek mnie bolał.!

    Tak nie zaponę prostowania twojej nogi ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak Dorota najgłupsza. xD.

    OdpowiedzUsuń