piątek, 23 grudnia 2011

53. Życzenia.

Cześć Wam.! Jest godzina.21.20

Dziś nawet po prószył trochę śnieg ; )

Miałam napisać wcześniej, ale nie miałam czasu. Od samego rana przygotowania do świąt. Pomagałam babci i mamie. Cały dzień prawie stałam przy kuchni. Później sprzątałam w pokojach. Nie dawno skończyłam robić tort z babcią. I jeszcze pościerałam babci kurze z szafek . ; |


Jakoś jeszcze nie czuję, że jutro są święta.Mam nadzieję że jutro już poczuję. Ale nie mogę się doczekać jutra. Pewnie po 6 lub po 7 będę już na nogach. Będę rozstawiała stoły, nakrywała białymi obrusami. Potem czeka mnie rozkładanie talerzy i sztućcy. Liczenie 50 razy czy wszystko jest. Potem będę miała 1 godz. dla siebie tak jak zawsze. Później przyjedzie moja zwariowana rodzinka < 3. oj będzie chaos już od samego myślenia głowa mnie boli.

Padam na twarz. Ale jeszcze idę pomóc coś w kuchni. Tylko złożę jeszcze życzenia.

Więc życzę wam. Wesołych świąt bogatego Mikołaja. Spokojnych świąt Bożego Narodzenia. Spędzonego w rodzinnym gronie. Pociech z rodziny i otaczających Was ludzi.I wszystkiego co Najlepsze. ; )
Szczęśliwego Nowego Roku. Aby ten rok był jeszcze lepszy od tego. I jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego.







Pa. Wesołych ! ; )

5 komentarzy: