czwartek, 22 grudnia 2011

52. Ostatni dzień.

Siemanko.

Dziś był ostatni dzień szkoły w tym roku. ; /  Nawet było spoko. Nie było 14 osób więc było nas 15. Na pierwszej godzinie czytaliśmy tematy z przyrody. A potem dzieliliśmy się opłatkiem. Pani ustała mi na nogę ; | i kazała się całować z chłopakami. Dwie dziewczyny się całowały one są obleśne. Najlepsze życzenia. Kacper do Natalii. ''Wszystkiego Najlepszego kapciu''' haha Później z klasą IV i V oglądaliśmy filmy. (bajki raczej) .


Na przerwie Natalia udawała jednego gościa. Właśnie jego. On jest rozwalający.

Możecie go znaleźć tu.

http://www.wiocha.pl/343932,Parodia_luntka

Może napisze później teraz lecę może w kuchni się przydam.

Ewelina < 3

pa :)

8 komentarzy:

  1. Lunteeek. xD Ja to siem chyba w nim zakochałaam. ♥.♥
    hhahah.. ostro było . Natalia próbowała go naśladować, ale ogladała to 1 raz i jej coś troche nie wychodziło . Heh.. ;**
    Czemu Ty taka jesteś !? Bardzo chciałam to krzesło ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tak .. luntek jest zajebisty , ej macie tego 2 część . ach .. xd
    auć . moja rączka . xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też go kocham Ewelina. Nom trochę jej nie wychodziło, ale musisz przyznać, że dobrze sobie radziła.; * Nie ja je chciałam Ewelino! < 3

    My pierwsze go Oliwia kochałyśmy.
    Ps. Mocno nie upadłaś. Sam Kacper też tak powiedział. A ty się zarz obraziłaś jak byś była mała. xD.

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja się przewróciłam ,lepiej wiem czy bolało. ^^. a tak po za tym to my z Weroniką pierwsze odkryłyśmy luntka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ok. ; / A niby gdzie to jest napisane? :)
    Ale my pierwsze powiedziałyśmy że go kochamy. xD.

    OdpowiedzUsuń
  6. tu jest napisane . xd jeszcze się pytasz .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale my pierwsze napisałyśmy < 3 bajo ; *

    OdpowiedzUsuń