środa, 6 czerwca 2012

Zawsze jest ktoś, za kim możemy tęsknić.

Cześć.

W poniedziałek dzień w szkole minął dobrze. Po szkole do Natalii na urodziny. Oj działo się działo  ♥.
Wróciłam po 20:00 . 

Wtorek minął bardzo dobrze. Połowa lekcji na kompach lub rozmawialiśmy. 
A co do dzisiaj. Dzień był świetny. Kocham przerwę przed w-f  w środy. Działo się działo. Na w-f bieganie na czas. Dostałam 5 :) Myślałam, że będzie gorzej. Potem grałam w nogę ♥.  Na ostatniej lekcji wyszliśmy na dwór. Dziękuję za tą godzinę Paulinie ;* 

Nie mam co pisać. : D 

Więc tak zaczynamy długi weekend. Fajnie, fajnie. Lecz będę tęsknić za trzema osobami  
Paulino wiesz za kim. Oczywiście za Tobą też. Jesteś w tej trójce mej  
Jakoś będę musiała wytrzymać. : | 

Miłego weekendu. Nie mam co pisać. Cześć. 






Zawsze kiedy Cię widzę, mam ochotę powiedzieć Ci jak bardzo Cię kocham, jak bardzo mi na Tobie zależy i jak wielką ochotę mam właśnie na Ciebie. Ale... mam tylko ochotę, a zazwyczaj milczę  

1 komentarz:

  1. oj , wiem , wiem za kim będziesz tęsknić !.
    Też będę za tobą tęsknić
    ♥.

    OdpowiedzUsuń