piątek, 22 czerwca 2012

Pocałowałbym Cie w usta, by poczuć smak życia.♥

Cześć.

W szkole było dziś świetnie. Mieliśmy tylko 3 godziny. Na pierwszej był występ bo "Dzień Rodziny" zatańczyła zerówka i Wojtek. Później rodzice się wygłupiali. Na następnej godzinie oglądaliśmy z klasą IV i V film. Na drugiej godzinie poszłam na sale i tańczyłam z dziewczynami i chłopakami. Później nie miła rzecz. : < Bo chwili było dobrze lecz po chwili wszystko wróciło do początku i było nie za dobrze. Potem wróciłam do domu. Na szczęście po 30 minutach było wszystko dobrze. : > Potem siedziałam przed kompem i słuchałam muzyki. Po godzinie zaczęłam sprzątać. Posprzątałam 4 pomieszczenia. Pogadałam przez tel i za chwile przyjechał wujek, Marcin i Kasia. Posiedziałam z nimi trochę i wyszłam na dwór bo zaczęli mnie wkurzać. Pogadałam sobie przez tel , posłuchałam muzyki i poszłam na spacer.  Teraz siedzę i słucham muzyki . Idę sprzątać dalej.

3majcie się. :*.



Chcę po prostu, żebyś był mój.  Tak na każdą sekundę, minutę, godzinę, dzień rok, wiesz tak na zawsze. Aż do śmierci 

1 komentarz: