wtorek, 19 czerwca 2012

Tęsknię trochę bardzo, i trochę bardzo mi Ciebie brakuje.

Cześć.

Niedziela minęła mi bardzo dobrze. Rano kościół, później do babci i dziadka. Koło 15:30 wróciłam do domu. W domu czekała na nas rodzinka. Posiedziałam z godzinkę z ciocią, ciocią, mamą, tatą, Moniką. Później poszłam jeszcze trochę do cioci i wujka. Za chwilę odjechali. Później siatka z Michałem i Karoliną.

Wczoraj szkoła. Lekcje do 11.30 . :D Oglądaliśmy filmy lekcji nie było. Po szkole posiedziałam trochę w domu. Później siatka z Michałem. Potem zaczęliśmy rozkładać siatkę do grania zaraz wbiła Karolina do pomocy. Zadzwoniło się po Sebastiana i zaczęliśmy grać. Pograliśmy trochę i Sebastian poszedł do domu. A my jeszcze posiedzieliśmy. Koło 21:00 przyszłam do domu.

A dziś w szkole było dobrze. Lajty. :D Najlepsze polaki :D Na pierwszym polskim pani podawała oceny z polaka i zachowanie. Później z Sandrą poszłam podlewać kwiaty. Po 20 minutach były podlane. Na drugim polskim siedziałam z Sandrą i Pauliną. Jakie my jesteśmy zboczone. Matko : o
Dziś dwie godziny wcześniej wyszłam . Fajnie, fajnie.
Lecę . Na siatę. Cześć. Miłego dnia.


Uśmiecham się dla Ciebie, przez Ciebie i dzięki Tobie 

1 komentarz: