czwartek, 21 czerwca 2012

Niech do Ciebie dotrze, że każde z bić mojego serca należy do Ciebie ♥

Cześć.

Dziś w szkole naprawdę lajcik . Żadnej lekcji nie było. Robiliśmy co chcieliśmy. Nawet przed matematyką pani pojechała sobie do domu. :D W szkole było tylko 11 osób na 29 :D Ze szkoły wyszłam godzinę wcześniej o 13:30 . : > Ale jeszcze bardziej ucieszyła mnie inna rzecz ♥  <cieszy_twarz> W autobusie był "kontakt wzrokowy"  Hahahaha....
Po szkole cały czas siedzę w domu. Słucham muzyki piszę esy, gadam przez tel, siedzę przed kompem i oglądam tv.

Jutro nie ma żadnych lekcji idę bez plecaka i wychodzę około 12:00 . Gdyż w szkole jest "dzień rodziny" czy coś tam xD. Mam nadzieję, że nasz plan wypali. 

Dobra nie mam co pisać. Cześć. : >


Dziękuję mojemu mężowi i córce 



Zajebiście się dobraliście. On Cię denerwuje, Ty Go denerwujesz, ale i tak widać, że cholernie się kochacie 


1 komentarz: