wtorek, 12 czerwca 2012

Uwielbia te jego czekoladowe oczy i łobuzerski uśmiech

Cześć, cześć.

Więc tak. Dzień w szkole minął szybko,na lajcie i świetnie. Lekcje luźne. Przerwy zajebiste. Dzięki mojej córce i mężowi. ♥ 
Nie ma to jak zjeżdżanie po schodach z córką a mąż się śmieje. ♥ 
Oglądanie książek z nimi w bibliotece . <kocham> ♥ 
Leżenie na podłodze ze śmiechu z córką. Najlepsza rzecz. ♥ 
I jeszcze takie tam Kocham Was ♥ 
Nasze dzisiejsze wygłupy na boisku ♥ 

                                             Dziękuję ♥ 


  Paulina ma rywalkę ♥ 


A teraz uczę się tekstów piosenek na bal. Głowa mi już pęka. Bal już w czwartek ♥ 
Nie mogę się doczekać ! ♥ 

Ps. Trzymamy kciuki za Polaków !

Wielu facetów mi się podoba. Kilkunastu mnie kręci. Na widok kilku, zapiera mi dech w piersiach. W paru podoba mi się ich niezwykła osobowość, a w kilku innych, zabójcze spojrzenie. Jednak kochać mogę tylko jednego. I nie wiem czemu, ale padło na Ciebie. ♥ 


4 komentarze:

  1. Było zajebiście mamo ♥.Powtórzyć ! .
    Kocham cię mamo ♥. !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanoo.. ;*

    Ps.. jakie teksty piosenek? Przecież Ty nic nie śpiewasz, goddammit.. :D

    OdpowiedzUsuń