niedziela, 30 września 2012

Ty.Dwie litery. Dużo szczęścia.

Cześć.

W piątek szkoła. SPOKO było. Po szkole do domu. Posiedziałam chwile i zdecydowałam, że wybywam z domu. Tata jechał z Moniką na spotkanie to ja pojechała pomóc dziadkowi ogarnąć grób na cmentarzu. Po godzinie tata po nas przyjechał i pojechaliśmy jeszcze do sklepy. W drodze powrotnej zwała w samochodzie z Moniką i Przemkiem.
Wczoraj prawie cały dzień w domu. Koło 16.00 chyba wyciągnęłam Monikę na spacer :)
A dziś do kościoła na 09:00. Po kościele na chwilę do kolegi taty, ale go nie było. I jeszcze skręciliśmy do sklepu. Niedawno przyjechał wujek, ciocia i dzieciaki. A teraz zmykam robić naleśniki :D
Dziękuje osobom, które ostatnio powiedziały, że lubią czytać mojego bloga. DZIĘKUJĘ !
3majcie się :)


Jesteś definicją mojego życia, moich marzeń, mojego uśmiechu, mojego nastroju, moich uzależnień. Jesteś definicją wszystkiego. 



2 komentarze: