sobota, 15 września 2012

Lubię gdy dajesz innym do zrozumienia, że jestem tylko Twoja! ♥

Cześć kochani.

 Wiem dawno nie pisałam, ale nie miałam czasu. Wybaczcie.
Więc tak. W szkole bardzo dobrze. :)
Wczoraj sprzątanie świata. Jaka beka była. Na końcu jeszcze foto. Bym jej dodała, ale jeszcze nie ma na stronie szkoły :|

A co do dziś. Wstałam już przed 9.00 co jest dziwne dla mnie. Bo zawsze wstaje po 9.00. i o dziwo się wyspałam. :) Od rana uczyłam się do szkoły. Lekcje na szczęście mam z głowy bo odrobiłam je wczoraj na cały tydzień. Tylko mam kupę nauki. Jakoś dam radę. Muszę. Dobra. Potem poszłam na rolki. Później cały czas w domu. Dopiero po 18.00 wyszłam z Moniką z domu.I spotkałyśmy się z chłopakami ♥  Koło 19.00 wróciłyśmy do domu. A teraz siedzę i słucham muzyki.

Dobranoc kochani :)


                                                   4 miesiące  ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz