środa, 5 września 2012

Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. Jesteś i zawsze będziesz częścią mojego życia. Zawsze.

Cześć.

"W końcu" mogę dodawać normalnie notki na blogu :)
Także tego. Opiszę dni w skrócie, w których tu nic nie pisałam. Tylko najważniejsze rzeczy.
Więc tak. W sobotę spotkanie z chłopakami. Nie miła rzecz. W niedzielę kościół. Po południu przyjechał wujek, ciocia, Marcin i Kasia. Po kilku godzinach przyjechała jeszcze druga ciocia. Później spotkanie z chłopakami < 3 W poniedziałek rozpoczęcie. Jaka beka była. : D A co do wczoraj. Spoko lekcje były. Bo organizacyjne. Dużo było śmiechu. Wczoraj spotkanie tylko z jednym chłopakiem ;3 A co do dziś. Też było okej. Najlepsze przerwy. W świetnym towarzystwie < 333333 Dziś spotkanie z chłopakami < 33333333
Jutro zajebiste lekcje. omg ; |
1. J. polski.
2. J. polski
3. w - f
4. Matematyka
5. Geografia
5. J. niemiecki
6. J. angielski

Idę kochani. Dobranoc. :*.

Gdybym miała opisać uczucie jaki Go darzę, uwierz, że rozpisałabym się na co najmniej 3764743 wpisów i ciągle by brakowało znaków 

1 komentarz: