niedziela, 9 września 2012

Bez względu na to, jak bezsensowna jest ta miłość, nie przestanę kochać.

Cześć.

Więc tak. Dni w szkole minęły okej :)
Wczoraj w końcu się wyspałam. <cieszy_twarz> Do południa chodziłam w piżamach. Dopiero po południu się przebrałam : D Koło 16.00 wyszłam z Moniką na rolki. Pojeździłam z 30 min i wróciłyśmy do domu bo było mi zimno. Koło 17.00 przyjechała do nas ciocia. Pogadało się trochę i poszłyśmy z Moniką znów na rolki. I spotkanie z chłopakami < 33333 Koło 19.00 przyszłyśmy do domu. To pogadałam z 30 min z ciocią i zjadłam kolację, wykąpałam się i położyłam się do łóżka.
A co do dziś. Rano do kościoła. Nie wyspałam się : | Ale beka była w kościele. xD Po kościele pojechałam do sklepu. Ze sklepu pojechałam z rodzicami i Moniką do cioci i wujka. Posiedzieliśmy z godzinkę bo tata miał sprawę do wujka. Od wujka pojechaliśmy do taty kolegi. Bo też miał jakąś sprawę. Z kościoła do domu jechaliśmy 3 godziny. OMG. A teraz siedzę odrabiam polski i piszę na gg z Klaudią.

Palny na dziś są :) Więc 3majcie się kochani : *.


 Można by stwierdzić, że minuta to krótko. Bez Ciebie to wieczność. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz