poniedziałek, 24 września 2012

Bo tylko TY znaczysz dla mnie zajebiście wiele. ♥

Cześć. Wiem, że dawno nie pisałam, ale nie miałam czasu. W szkole jak w szkole. Dużo śmiechu. :D
W piątek była beka gdyż przyjechał jakiś facio i miał z nami dwie godzinki. :D Przynajmniej maty nie było xD.
A w sobotę pielgrzymka była. Było zajebiście :D DZIĘKUJĘ < 33333 Czekam na kolejną.
A wczoraj. Byłam w kościele. Po kościele w sklepie. Potem na chwilę do kolegi taty i do domu. Później siedziałam z dzieciakami. Koło 16.00 pojechałam z dzieciakami i wujkiem do Przemka. Koło 19.00 spotkanie z chłopakami.
A co do dziś. Nie wyspałam się (norma). W szkole spoko. Po szkole gorzej.
Nie zanudzam idę lekcje robić.
Cześć.


To jak piszesz i jak mówisz, świadczy o tym jak myślisz. To jak dotykasz i patrzysz, świadczy o tym co czujesz i jak odczuwasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz