sobota, 25 lutego 2012

67. Edward ;>

Strzałka ; >

Piątek minął dobrze. Na matmie zad. na tablicy. ; /  Przyroda spk. następny temat i śmiech z Natalii. Polski malowanie hobbitów pastelami. Skład: Ja, Oliwia,Natalia i Weronika. Paulina i Ewelina rysowały krasnoludków. W poniedziałek dołączam do nich < 333 Historia. Lepiej nie mówić. Masakra. Zrobiła pani kartkówkę. Była trudna więc dostanę 1 . Pani powiedziała, że najwyższa ocena to 3. ;/ Oj tam, oj tam. Na angielskim pani oddała spr. dostałam 4 maiłam 31 pkt./40pkt. ;> Później wyczekiwany w-f .
 Jakie bym jesteśmy dziwne. O.o "Trzeba być mądrym a nie jak Paulina" < 33333333 heuheu....

Dzień dziś minął świetnie. Lecz się nie wyspałam wstałam koło 9.00 raczej została obudzona przez moją rodzinkę która już przyjechała. Po 10.30 ogarnęłam się. Do końca dnia prześmiałam się.
Teraz jeszcze odrobię przyrodę i idę się kąpać.








Kupię sobie misia, nazwę go "los" i codziennie będę kopać go w dupę. 


Ps. Edward jak mam się do cb. zwracać jeśli nie Edward ? ;*

Piątka ;)

1 komentarz: