czwartek, 23 lutego 2012

66. Malowanie. ;>

Cze.

Miałam napisać wczoraj i przed wczoraj ale byłam zajęta i nie miałam czasu.
 
Wtorek minął świetnie. Na matematyce nowy dział. Na w-f siatka. Pierwszy polski. Ewelina, Weronika, Paulina i Oliwia. Malowały hobbita. Na drugim polskim dołączyłam ja i Natalia.Na angielskim miałyśmy sprawdzian. Chyba dobrze mi poszedł do widziałam jak pani sprawdza. Religi nie mieliśmy i miejscowi mogli iść do domu a dojeżdżając mieli iść na świetlicę (ale poszli na komputerową) . I na dodatkowym angielskim mieliśmy iść też na komputery. Ale ja, Weronika, Natalia, Ewelina, Oliwia, Paulina i Kacper poszliśmy malować dalej hobbista i jego dom. Po pierwszej godzinie do domu poszła Weronika, Ewelina i Kacper. Zostałam ja Paulina, Natalia i Oliwia. I po tej godzinie poszliśmy do domów.

Środa świetnie jak we wtorek. Na Religi siedziałam ja Natalia, Ewelina i Paulina bo ławki były zajęte przez naszą klasę i przez rysunek. Całą lekcje się prześmiałyśmy. Natalia jak zawsze ze śmiechu płakała. Na matmie zadania na tablicy robiliśmy. Na historii nowy temat.  Na pierwszym polskim z Natalią zmywałam z okien taśmę. Na w-f grałyśmy w piłkę ręczną. Na drugim polskim przez 15 minut zmywałam jeszcze taśmę. A po 15 min. Dołączyłam z Natalią. Do dziewczyn i Kacpra malować. Na ostatnim polskim czyli trzecim kończyliśmy malować.

A dziś.  Też było świetnie. Było nas 18. Kilka chłopaków pojechało na zawody w piłkę nożną. Niestety nie poszło im po naszej myśli. ; / Na wychowaniu same nudy. Polski malowałam z Weroniką i Natalią hobbisty. I będziemy malować krasnoludki. Na plastyce mieliśmy rysować swoje twarze ale pani pozwoliła nam rysować kolegów i koleżanek. Ja rysowałam paulina a ona mnie. Masakra . Później pani narysowała mnie. Na matmie zadania na tablicy. Przyroda następny temat.Informatyka ćwiczenia na komputerach.

Paulino nie zapomnę tych przerw < 3  I to jeszcze jak ty to napisała. Przy nim ;*

Strzałka. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz