czwartek, 16 lutego 2012

63. Walentynkowa dyskoteka.

Strzałka.


Wpadłam tylko na chwilkę. Wczoraj nie było mnie w szkole bo mnie zasypało. Ominęły mnie 3 polaki. 
Dziś miałam 3 godz. Na wychowaniu. gadaliśmy. Michał,Mateusz i Mateusz przedstawiali scenkę. Ile śmiechu przy tym było. Później polak zadała nam ćw. A na przyrodzie gadaliśmy. Później zaczęły się przygotowania na dyskotekę. Na przerwie z dziewczynami zawiesiłyśmy zasłony. A chłopaki nosili i podłączali sprzęt. Po chwili zaczęła się dyskoteka. Nie wszyscy, ale większa połowa się bawiła. Na następnej godzinie dyskoteki zostały rozdane walentynki. Po godzinie były głosowanie na ''walentynkę i walentyna '' Wygrali ,,Klaudia Wojciechowska  i Michał Guński''. Gratulacje ! Później były konkursy. W krzesełka tak zwane gorące krzesła.
I później dalsza zabawa.  A co najważniejsze chłopacy po raz trzeci w środę jadą na mecz. Mam nadzieję, że znów wygrają.

Piątka ; ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz