wtorek, 14 lutego 2012

62. Rogal! Co? Schowaj nadzienie ! Spadaj ! ;)

Cze.

Dzień minął nawet dobrze. Najważniejsze że bez bólu głowy. Na matmie było spk. Później mieliśmy w-f graliśmy w siatkę < 33333. Moja drużyna wygrała 2:0. Jutro może gramy rewanż. Później mieliśmy dwa polaki. Z opowiadania dostałam 4 . ;) Na następnym polskim robiliśmy ćw. Na angielskim omawialiśmy następny temat. Na religii czytaliśmy i robiliśmy nowy tematy. Na drugim angielskim robiliśmy zad. Lekcje mieliśmy do 15.10. Jestem padnięta. A jeszcze nie zaczęłam odrabiać lekcji. ; | Jutro też mam lekcje do 15.10.
A oto moje jutrzejsze lekcje:
1.Religia
2.Matematyka.
3.Historia
4.J.polski
5.W-f
6.J.polski
7.J.polski

Nie przeżyję tego dnia. masakra.

Dziś są walentynki. Walentynki są nawet spoko. A dziś najlepszy prezent dostała Oliwia,Weronika,Kacper. Dostali po 1 na religii za zachowanie.

Szkolne walentynki mamy dopiero w czwartek. I tego dnia co mamy dyskotekę z okazji walentynek, chłopaki jadą grać dalej w nogę. W zeszły czwartek chłopaki wygrali 4:3.

Dobra lecę odrabiać lekcje. Bo nic jeszcze nie odrobiłam .

Pa. ; )

1 komentarz: