poniedziałek, 26 marca 2012

83.` Z uśmiechem małego chłopca pochodzi do mnie na jednej z przerw , wciskając na siłę w dłoń kapselek od tymbarka z napisem ' zakochaj się w deszczu ' , a potem patrząc mi w oczy pyta : - mogę być twoim deszczem ?

Cześć.

Dzień bardzo męczący.

Pierwszy polski robiliśmy ćwiczenia. Przyroda - karta pracy. Matematyka - powtórzenie do sprawdzianu szóstoklasistów. W-f - siatka. Dodatkowa matma - zadania. Dzień oczywiście nie obył się bez śmiechu. :)
Dziś lekcje na szczęście były do 13.30. Później po szkole pojechałam na zakupy :)
Kupiłam sobie buty + spodnie.


                                                   Buty do szkoły  do kościoła itp.

                                                   Buty po szkole.


                                                       Buty na sprawdzian szóstoklasistów.
                                              Wszystkie razem.

Od jutra będzie tydzień do sprawdzianu szóstoklasistów, który mamy 03 kwietnia.(wtorek). Boję się. Mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie.

Spodni zdj. nie mam.

Trzymajcie się.! Cześć.

1 komentarz:

  1. oo,ale fajne buciki!
    [jesteśmy tam gdzie powinniśmy być]

    OdpowiedzUsuń