niedziela, 25 marca 2012

82. Natalia nie chce aportować. Powiem pani :) / Loreal.

Cześć.

Czwartek minął dobrze. Piątek najlepszy dzień w tygodniu szkolnym. A w szczególności przeryw z Eweliną i Natalią. Później przerwa z Kacprem(Mariolką) , Michałem, Natalią i Eweliną. Na w-f poszłyśmy z panią na dwór. Tylko dwie dziewczyny zostały w szkole :). Co tam się działo. Dziękuje Ewelinie i Natalii za ten w-f.
Wczorajszy dzień spędzony w miłym gronie. skład : Michał, Sandra, Karolina, Monika i ja.
Do południa siedziałam w domu. Później dwór. Spotkanie z Michałem i Sandrą. Jeżdżenie na skuterach i puszczanie petard. Potem siatka z Michałem.  Po jakimś czasie przyśliśmy do domu posiedzieliśmy na kompie. Później poszliśmy grać w siatkę z Karoliną i Moniką. A potem spacer z Karoliną, Moniką i Michałem. Później jeszcze jazda na skuterach z Monika, Michałem i Sandrą.
A teraz lecę bo zaraz Michał z Karoliną mają przyjść na siatkę < 3




Cześć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz