czwartek, 8 marca 2012

71.Bo wiesz miłość nie umiera. Zdarza się jej czasem zdrzemnąć, ale zwykle budzi się jeszcze silniejsza

Siemka.

Wiem, wiem dawno nie pisałam ale jakoś mi się nie chciało. Wszystkie dni przez które tu nie zaglądałam minęły dobrze. :)


Zdjęcie z niedzieli. :)
                                                Zdj. robione z tel ; / Kubuś ;)

Dziś dzień kobiet. Więc życzę wszystkim dziewczynom "spełnienia najskrytszych marzeń "

Na dzień kobiet w szkole dostałam to.

                                                            + lizak ale już go nie ma ;>
                                               Teraz piję w nim cappuccino.

Dziękuję wszystkim za życzenia. ;)

Teraz jeszcze zdj. z lekcji. (plastyka)

                                                 Ewelina i Paulina.


                                               Agnieszka i Dorota.

(informatyka)




                              Paulino przepraszam ale mi się podobało .!

               Sandro cb. też przepraszam. Mam nadzieję że mnie nie zabijesz.

A tu zdj. jak szliśmy ze szkoły.


                                                       Adaś. Też mi się podobało.
 

Przepraszam za jakość, ale wszystkie zdjęcia robiłam z telefonu.

Jutro do Natalii wbijam . Szkoda że jej jutro nie będzie w szkole. Do Natalii będę szła z Kubą. Jakoś będzie. Może jutro tu wpadnę i jak będę miała jakieś zdj. to dodam.

Siemka ; >


A gdy była senna po spożytych tabletkach pomyślała o Nim, wszystkie wspomnienia, spędzone razem chwile wywołały łzy. Nie radziła sobie z rzeczywistością. Mając świadomość, że powoli zasypia wzięła Jego zdjęcie i wpatrywała się w nie, dopóki nie zamknęły się Jej oczy.. 

4 komentarze:

  1. Oooo.... pamiętam tą sesję zdjęciową <.3

    OdpowiedzUsuń
  2. trolololololo. XD
    Sandżra gra . :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Kinia. Ta. Nie dałaś sobie robić zdjęć Paulina. Gra, gra Edwardzie cb. też na infie widać na jednym zdj. :)

    OdpowiedzUsuń