środa, 4 kwietnia 2012

87. Jedna chwila, kilka niepotrzebnych słów...słów, których się nie zapomni...

Cześć Wam.

Wtorek - egzamin jakaś masakra ;c  Coś czuję, że będę miała mniej punktów niż na próbnym ; c
A co do dziś dzień minął bardzo mile. Dziś w klasie było mało osób więc luzy. Nie obyło się bez śmiechu.
Skład: Ewelina, Natalia, Oliwia, Michał, Patryk, Kacper i trochę też Sandra, Paulina, Agnieszka i Hubert.  Były tylko dwie lekcje,  na których coś robiliśmy trochę się uczyliśmy. Matma zadania w ćwiczeniu. Historia ten test ;c o matko. Na dwóch lekcjach siedzieliśmy bezczynie i tylko się śmialiśmy. A na dwóch ostatnich oglądaliśmy film pt.: "Magiczne drzewo " .
Mam z dziś dwa zdjęcia. Tylko trochę rozmazane ; |    Z góry  Przepraszam za te zdjęcia.


Kacper, Michał, Hubert a bym zapomniała o kawałku Oliwi. A i w oddali Maciek sobie siedzi xD.


Ewelina i kawałek Sandry.











Przed chwilą skończyłam myć łazienkę na święta. Co za męka. ; c

Zastanawiam się nad zmianą bloga. Ktoś ma pomysł na tytuł bloga ?
W etykiecie będę umieszczać godzinę, o której dodałam posta. Bo, która się wyświetla jest zła. ;|

Dobranoc : *.

4 komentarze:

  1. Już wiesz co Kacper wstydził się powiedzieć ??.
    I tak dzień był zajebisty ; * !.No Oliwia ładna minka haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wszyscy się już dowiedzieliśmy. :D

      Usuń
  2. Trolololooo... Dobrze, że słabo widać. Odwiedzający umarliby na widok mojego krzywego ryja. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupia jesteś. Ładną masz japę . ♥.♥

      Usuń