wtorek, 26 lutego 2013

Stwierdzam fakt, iż jesteś moim pluszowym misiem, wypchanym szczęściem i miłością.

Hej :D

Rany ile mnie tu nie było.

A co działo się u mnie przez ten czas ?

Ostatnio dopadła mnie grypa i z tego powodów nie poszłam w piątek do szkoły i leżałam cały piątek, sobotę i prawie całą niedzielę w łóżku.

Jeśli chodzi o życie prywatne to bywało różnie, ale jest dobrze.

Dziś w szkole było okej tylko ta matematyka. Myślałam, że usnę -.-

Teraz próbuję odrobić lekcje, ale idzie mi to trochę ciężko.

Jutro wycieczka do Warszawy. Nie mamy lekcji. Lubię to :)

Oto plan wycieczki :

7.45 - wyjazd
11.00 - Zamek Królewski
13.30 - posiłek w Pizza Hut
16.00 - 18.00 - Teatr Studio BUFFO
21.00 - powrót



- Kocham Cię. - Jak bardzo ? - Nie ma porównania. Nawet w lotku nie było tak wysokiej kumulacji 

1 komentarz: