piątek, 2 listopada 2012

Tak cholernie brakuje mi każdej chwili z Tobą. Nawet tej, w której się kłóciliśmy, bo kocham Cię nawet gdy się złościsz.

Cześć.

Dawno mnie tu nie było. : o

 W szkole jest jak najbardziej okej. :)  Dobrze, że mamy kilka dni wolnego od szkoły. Miałam zamiar się wysypiać, ale coś mi nie wychodzi.

Wczoraj byłam na cmentarzach. Zmarzłam -.-. Przynajmniej zobaczyłam parę osób z rodziny, których dawno nie widziałam :) Po 14.00 przyjechałam do domu na obiad i na kolejny cmentarz.  Po 15.00 byłam już w domu i nigdzie się nie ruszałam z domu.

A co do dziś. Rano obudziła mnie mama o 8.30, żebym ubrała się i jechała do sklepu. Jak wróciłam to cały czas siedzę w domu.

CHCE MI SIĘ SPAĆ ! Nie wyspałam się. Ale i tak nie żałuję, że poszłam spać bardzo późno, bo prawie nad ranem.

Chyba idę spać.

Do napisania kochani : *.


                       Nie jesteś w moim sercu, Ty jesteś moim sercem.  ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz