niedziela, 11 listopada 2012

Jeśli cierpimy przez kogoś kogo kochamy, to nawet ten ból jest dla nas cenny.

Cześć.

Wiem, dawno mnie tu nie było. Wybaczcie. Nie mam czasu. W szkole jest okej.

W piątek przed apelem co beka była. Zamknięci chłopacy w klasie a mały chłopak nie wie co zrobić i przysłuchuje się koło drzwi co tam się dzieje. Ze śmiechu położyłam się na podłogę. Ile miałam śmiechu z Natalia, Moniką, Grześkiem i Piotrkiem. Masakra.

Ciągle chce mi się spać. : D

Nie chce mi się uczyć na jutro. Trzeba chyba lekcje odrobić.

Aktualnie siedzę zamulam przed kompem i słucham muzyki.

Lecę dalej się opierdzielać.
Pozdrawiam. Do napisania. Miłego tygodnia życzę kochani :*.
Pa :)


" Kilometry problemów, sto powodów, by odejść. Znalazłam jeden powód, dla którego chcę żyć - mówię o Tobie. "  ♥







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz