piątek, 13 lipca 2012

I kto by pomyślał, że będę miała takiego bzika na twoim punkcie. Cześć. Przepraszam, że nic nie pisałam. Nie miałam czasu i ten mój komputer niedziałający przez, który tak mało piszę. Wakacje mijają mi bardzo dobrze. Znajomi, spacery, rowery, siatka, pływanie, odpały i bardzo długie rozmowy. W poniedziałek byłam na zakupach. A reszta dni taka sama jak inne tylko środa bardzo się różniła od innych. Po mimo burzy uśmiech nie znikał z twarzy. Dużo śmiechu, odpałów z Patrycją i Moniką. Brzuch ze śmiechu tak mnie bolal że hohoho.. Myślałam że nogi mi odpadną. Dzużo kilometrów przeszłyśmy. Koniec dnia był najlepszy. < 333 Cieszę się, że kilka rzeczy się wyjaśniło wczoraj : ) Na szczęście to nie były straszne rzeczy, ale i tak się cieszę. Dziś piatek trzynastego. Mam nadzieję, że ten dzień będzie udany tak jak ostatni piątek trzynastego. Chodź napweno nie będzie dorównywał tamtemu. Nie ważne. Jednak życzę Wam kochani, żeby ten dzień był udany w 100%. Już tęsknię : < Miłych dni . Do napisania : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz