poniedziałek, 2 lipca 2012

Dwa miesiące stają się wiecznością w obliczu spędzania ich z dala od Ciebie. Cześć. Pewnie część z Was zastanawiała się czemu nic nie piszę. Nie piszę dlatego, że mam popsuty komputer i nie wiem kiedy będzie naprawiony. A teraz piszę z telefonu. W piątek było zakończenie roku szkolnego. Wiele łez płynęło po policzkach osób z mojej klasy. Ten rok szkolny minął bardzo szybko i te 7 lat podstawówki minęły błyskawicznie. Po zakonczeniu roku szkolnego w szkole poszliśmy do kościoła. Po kościele ja, Oliwia, Sandra i Michał poszliśmy zanieść świadectwa i wtedy uciekł nam autobus. Więc czekaliśmy godzinę. Mam nadzieję, że wakacje spędzicie bardzo dobrze. Więc życzę udany wakacji w 1000 % Tęsknię : < Miłych wakacji. I do napisania.


3 komentarze:

  1. Ania w końcu napisałaś. Będziesz tęsknić ? ; **.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moja wina, że nie piszę. Komp mam zapsuty. Za Tobą trochę też.

      Usuń
  2. Ta wiem , że masz kompa zepsutego . Ta... O.o

    OdpowiedzUsuń