niedziela, 21 sierpnia 2011

19.Żyć takim szczęściem jakie sobie wymarzymy i zatrzymać tą chwilę.

Cześć.!

Wczoraj kupa śmiechu. Siata z rodziną i znajomymi.
Wieczorem z Moniką skączylam naszą pierwszą piosenkę, 'zobaczymy co Michał na to?!'


A co do dziś na pewno siata, Karolina i Michał pewnie. No i jeszcze kupa śmiechu.

Teraz kila tekstów które mi się spodobały.


I gdy podbiegam do Niego z płaczem, pierwsza rzecz, którą mówi "komu mam wpierdolić, Kochanie?"

Kochaj tak, jakby Cię nigdy nikt nie zranił. Tańcz tak, jakby nikt nie patrzył. Śmiej się tak, jak tylko dzieci śmieją się. Żyj tak, jakby tu było niebo

Widziałam dzisiaj miłość, wypierdoliła się na ulicy .. ♥

Niszczę sobie włosy farbą, wątrobę wódką, płuca papierosami, a serce Tobą.



Lubię Twój zapach. Zawsze wydawało mi się, że tak pachnie szczęście.

Ej , a pamiętasz jak ustalałyśmy , że poczekasz na mnie kilka lat i razem pójdziemy do zakonu ? to wiesz co ? weź już nie czekaj.!! ♥

- Dlaczego obcięłaś włosy? - Bo faceci gapili się na nie zamiast na cycki.
Czy kierujesz się sercem czy rozumem... i tak nieustannie myślisz o tym frajerze.. ;P

napisałam Jego imię przy słowach "kocham Cię". ta, głupie.. ale kiedy chciałam je skreślić, długopis najzwyczajniej w świecie przestał pisać. Przeznaczenie?

Ty możesz wybrać drogę wiodącą do gwiazd, ja wolę drogę, która doprowadzi mnie do celu.


Oliwia .! No mam nadzieję wiesz o co km! < 3 ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz