niedziela, 14 października 2012

Szczęśliwi Ci, którzy mają siebie i swój świat nie przejmując się tym co myślą o nich inni.

Cześć.

W czwartek dzień zleciał spoko. Na szczęście lekcje szybko zleciały. Co beka była na wychowaniu. Cały czas się z facetem śmieliśmy. Nie ma to jak pisanie notatki w ciszy a ja nagle się dre, że Natalka mnie maca pod ławką. I Paulina  znów chciała mnie bić, ale za co to ja nie mam pojęcia. : D
W piątek szkolny dzień nauczyciela. Lekcje skrócone po 30 min. Lajcik :) Na Apelu co zwała była. : D
Wczoraj od ran wzięłam się za sprzątanie. Skończyłam koło 17:00 i spotkanie z chłopakami < 33333
A co do dziś. Rano do kościoła po kościele na chwilę do sklepu i do jakiegoś facia. A teraz siedzę i odrabiam polski. A co do dziś. Muszę odrobić lekcje, nauczyć się notatki na artystyczne, na kartkówkę z religii i nauczyć się na wtorek pierwiastki z chemii . :)

Miłego dnia kochani :)
Ps. Nie rozumiem czemu osoby w komentarzach w poprzednim poście każą mnie bić :)


Nagle wtuliła się w niego i zaczęła płakać. On tylko powiedział : możesz mnie bić, wyzywać tylko nie płacz. I mocnej przytulił ją do siebie. 

1 komentarz: